Известие

Collapse
No announcement yet.

защо заключихте темата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото
    Най вероятно си прав от всичките теми които съм изчел става ясно точно това което ти обясняваш. Но все пак искаш да кажеш ,че е някакъв късмет ,че няма теми за гръмнали мотори от 96-97 година (незнам кога са започнали да ги произвеждат) Забелязах или поне тези теми които съм прочел са все за мотора с пластмасовия капак 155.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #17
      Като, че ли се усеща ново нажежаване и в тази връзка за охлаждане на страстите ще ви предоставя информация, която аз научих когато се наложи да си плащам данъка на колата.
      По регистрационен талон 166-цата 2.0TS 2002г.се водеше 114кW, което преизчислено като данък в нашия град беше равно на 425лв., което ме втресе, когато го научих. След проверка на наредбата се оказа, че над 110 KW облагането е с други коефициенти. Това ме наведе на мисълта да направя проучване по номера на двигателя и след официано запитване и съответно отговор от АутоИталия, откъдето е закупена колата се оказа, че автомобила е 110кW. До 09.2000г.-114кW, от 10.2000г.-110 кW. От там нататък започна ходене по мъките. Контакти с Данъчно, Кат, "Технотест". Като през трите месеца топката се прехвърляше от едната към другата институция. В крайна сметка след проучване от страна на "Технотест", съобразено с писмото на Аутоиталия беше издаден протокол за съответствие, сменен регистрационния талон и променен дължимият данък, който стана с 240лв. по-малко. Надявам се да съм бил полезен на всички с тази информация.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
        Най вероятно си прав от всичките теми които съм изчел става ясно точно това което ти обясняваш. Но все пак искаш да кажеш ,че е някакъв късмет ,че няма теми за гръмнали мотори от 96-97 година (незнам кога са започнали да ги произвеждат) Забелязах или поне тези теми които съм прочел са все за мотора с пластмасовия капак 155.
        Сигурно щото вече са на 1-ви ремонт още от предишния собственик
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
          Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
          Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.В заключената тема вече съм отговорил защо в един момент раждат.Не се знае колко път са извървели тия мотори.Вместо да се прави ремонт като за 10 годишен мотор някои даже ги чипосват и газ по светофари и магистрали.Алфа Ромео не е състезателен автомобил както са мислят някои.Защо блокират 155 коньовите? Защото 156 и GTV за по 4000-5000лв. с лопата да ги ринеш.На въпросните автомобили се слага мотор 323.01 от 97-ма до 01-ва година.След 01-ва се слага мотор 323.10 - 150 конци.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.Понеже след 01-ва колите не са по 4000-5000лв. скоро няма да раждат.Всичко това отговаря ли на въпроса ти?
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
            Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.В заключената тема вече съм отговорил защо в един момент раждат.Не се знае колко път са извървели тия мотори.Вместо да се прави ремонт като за 10 годишен мотор някои даже ги чипосват и газ по светофари и магистрали.Алфа Ромео не е състезателен автомобил както са мислят някои.Защо блокират 155 коньовите? Защото 156 и GTV за по 4000-5000лв. с лопата да ги ринеш.На въпросните автомобили се слага мотор 323.01 от 97-ма до 01-ва година.След 01-ва се слага мотор 323.10 - 150 конци.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.Понеже след 01-ва колите не са по 4000-5000лв. скоро няма да раждат.Всичко това отговаря ли на въпроса ти?
            За 156 незнам ама GTV след 98 година тоест със 155 коньовият мотор трудно се намира под 6000 ,че да не казвам и повече ,а точно тоя мотор гърми из нашият форум !?!
            П.П. Айде бе няма ли да се включи някой с гръмнал мотор 150 коня (не тоя с пластмасовият капак ,а по старият) и да млъквам
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
              Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.
              Масълцата викаш не ги броиш за поддръжка
              Моя мотор е 155к.с. и се е родил 98г. Умрял след 9 месеца, заменя го 150к.с. Затова са му и зор частите.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                За 156 незнам ама GTV след 98 година тоест със 155 коньовият мотор трудно се намира под 6000 ,че да не казвам и повече ,а точно тоя мотор гърми из нашият форум !?!
                П.П. Айде бе няма ли да се включи някой с гръмнал мотор 150 коня (не тоя с пластмасовият капак ,а по старият) и да млъквам
                По-старият мотор 162.01 150 коня който се слага на GTV от 96-та до 01-ва е всъщност 323.01.Не знам какво искаш да намериш ама и не знам наясно ли си какво търсиш?
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #23
                  Абе ари стига - няма такова нещо да гърмят ТС-тата. Гръмнали 2, 3 морги щот ги бримчили на макс и и аидеее 155 коня бил дефектен...
                  sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Масълцата викаш не ги броиш за поддръжка
                    Моя мотор е 155к.с. и се е родил 98г. Умрял след 9 месеца, заменя го 150к.с. Затова са му и зор частите.
                    Нищо не викам.Просто не си ме разбрал нещо.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #25
                      Моя като го взех не му беше сменяно масло от 50 000км, реалните му километри не ги знам но километража показваше премигващи 160000 най-вероятно в следствие на вмешателство Да предположим към 300 000 реални И в това си състояние, с превъртял лагер и нахакан с добавки колата си вървеше докато не се разчука вала след смяна на маслото. Буталата ги смених на добра воля иначе още щях да го карам със старите, вала го смених защото шлайфистите му мамата Вътре мотора пароструйка не го миеше - задръстен от мазгочи. Е какво да искаме от такава "поддръжка" да караме 1млн. Шанс.
                      Last edited by code; d.m.y г., 18:12.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                        По-старият мотор 162.01 150 коня който се слага на GTV от 96-та до 01-ва е всъщност 323.01.Не знам какво искаш да намериш ама и не знам наясно ли си какво търсиш?
                        Ами явно дъртата пущина е по корава от другата ,и искам да разбера дали е така ??
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          По принцип мотора гърми защото позволява (има достатъчно мощност да се кара с над 6500 оборота доста продължително време) просто оборотите идват височки или мазането идва малко това му е проблема даже един колега от поморие така си гръмна двигателя ан магистралата на път за италфеста държа я с 240 и хоп две дупки в блока.
                          Другото е лоша поддръжка.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                            Ами явно дъртата пущина е по корава от другата ,и искам да разбера дали е така ??
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28501

                            ето 155ца стоя матор
                            156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                            TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщение
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Fiat Bravo II 1.4 90hp
                              sigpic
                              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                              Comment


                              • #30
                                Значи една позната скоро си взе 166 2.4 и единственото което не и харесва е, че дизела много натоварва. Има едно специфично бучене при което някои хора ги боли глава. Едва ли при всички хора е така но поради тази причина никога няма да си купя дизел, последните 2 пъти като пътувах повече от 400 км с дизели и щях да умра, а глава ме боли 1 път на 3 месецал. Ако не беше така да съм си продал мойта и да съм си взел една 166 печка - уникално комфортна си е вътре нисък разход . перфектно ама с това бучене.......
                                156 1.8 TS

                                Comment

                                Working...
                                X